förlåt för dålig uppdatering. Igår

0-2ab00b952b61d05797b57b1a9f5aa262.png

Kolla varifrån!

förlåt för dålig uppdatering. Igår var först adam hos mig sen kom tanja och Emilia och sedan mötte vi linus som är på bilden vid bussen. Vi satt här hos tanja och snackade till typ fyra. Sen gick linus så jag och tanja satt här själva. Emilia åkte till sin pappa imorse. De kom tillbaka för en stund sedan för att lämna en sak till tanja. Emilia var tvungen att komma upp till lägenheten och kramas med mig innan hon åkte. Jag sov och hon åkte förut. När hon såg mig så sa hon godmorgon anna. Sötnos hon är.

Ikväll blir det stranden med linus tanja terese och stefan. Dennis skulle nog komma också men vi vet inget än. Skulle sitta där nere och dricka lite och vara sociala. Kanske grilla inatt också. Ska bli riktigt roligt och det var så länge sedan man träffade linus. Det var ju han och jag som satt uppe på kvällarna och hade kul. :) ska hem en snabbis snart så då Uppdaterar jag nog igen. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0