igår var det fest hos Tallen. Det

786c09f04d0a6c63eadd2a64927571b9.png

Kolla varifrån!

igår var det fest hos Tallen. Det var inte riktigt planerat att jag skulle dricka och inte heller att vi skulle stanna så länge. Skulle egentligen till Maud efter ett litet tag och umgås med henne men det blev för sent. Jag och Nathaly löste väl det mesta och det känns skönt. Lizett hade med sig alias och vi körde någon udda variant där man fick dricka det man inte klarade. Efter det körde vi jag har aldrig. Lilla Emilia trodde att vi bråkade för att vi pratade lite högt och hon var jättetrött så vi åkte hem med henne. Nu ligger jag här på soffan och mår jävligt dåligt. Vet inte hur lång tid det tagit att skriva detta inlägget :-P nu ska jag sova vidare vill xena. Stackars adam fick vara nykter igår och skjutsa på oss. Jag ger tillbaka om jag någon gång får körkort. Det är ett löfte. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0