Jag vet att fel person kommer ta åt sig!

Personen som detta är till börjar INTE på M! Så du behöver verkligen inte ta åt dig. Rätt person borde veta att det är just DIG detta är till!


Jag och många fler vet att du är världens snällaste innerst inne.
Det är bara så synd att du inte kan visa den sidan lite oftare!
Jag tycker om dig så fruktansvärt mycket och det känns helt
sjukt att det ska vara så som det är just nu. Det har inte märkts
mycket men jag har offrat jävligt mycket för din skull. Det har
varit bra saker och dåliga saker men jag har offrat och jag har
gjort det för dig och mig. Jag kan gå vidare och jag kommer
göra det också. Men för att du ska må bättre och folk som du
tycker om ska må bättre så borde du visa sitt rätta jag lite oftare.
Det skadar inte att vara snäll och omtänksam! Jag tyckte om
den sidan och det var den som fick mig att stanna men jag såg
den allt för sällan. Jag kan NÄSTAN hålla med om att det är
bäst det som hände nu fastän jag tycker det är jävligt synd.
Jag tänker inte bete mig som den du tror, men jag har bara
jävligt svårt att släppa taget. Nu har du bevisat att det bara
var en lek och det är svårt att acceptera men jag kan inte göra
mer än så här. Jag sitter här hemma och är riktigt ledsen men
jag KAN klara mig själv och det ska jag göra också. Du fanns
i några månader men nu är du borta. Ska jag vara HELT ärlig
så har jag inte brytt mig de senaste månaderna. Det känns
inte som att det varit du och jag. NÅGONSIN! Förlåt för att
jag är jag. Det var antagligen det som var problemet. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0