Vilka dagar!!!!!!!!!

Igår gick jag hem till Johan för att han bad mig. Han var ganska så ASPACKAD så jag gick till MCpizza istället. Ett helt Bromöllagäng var där (där jag kommer ifrån) var paff att de var på gotland men de spelade fotboll här. en snäll man bjöd på all dricka där. Har ingen aning om vem människan var men det var riktigt snällt.. Fick massa pinsamt dumma frågor och Benny var bara som vanligt. SNUSK!  ;)

Idag blev det småparty med Tanja och Linus. Vi skulle dra ut men det var stängt över allt och hela Slite var helt öde. Inte en människa ute. Stode vid stranden och sjöng som dårar. Jag har RIKTIGT ont i halsen och lär inte ha någon röst kvar imorgon. Känner att jag druckit lite för mycket idag så jag är glad att jag träffar rätt på tangenterna. Det var inte meningen att jag skulle dricka denna helgen alls. Speciellt inte igår men gratis är GOTT! Nästa helg är det ju Slite marknad. Jag hoppas på en rolig helg utan fel folk!

Nu ropar sängen på mig och jag hoppas att huvudet kan sluta värka och att rummet slutar snurra. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0