Hur ska man känna?

Förlåt om inlägget är förvirrande, men jag är förvirrad. Speciellt
eftersom jag gick rätt in i fönstret på en busskur för en timme sen.
Är svullen som fan på pannan och mår jävligt illa. Men men! <3




Jag vet inte hur jag känner för någonting just nu. Det är blandade
känslor hit och dit och det blir inte bättre av att folket säger sina
åsikter hela tiden heller. Mina känslor går fram och tillbaka och
jag vet inte vilket håll jag ska hålla fast vid. Min vilja är nog helt
emot det känslorna vill. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag behöver
mycket tid att tänka och jag vill göra det ifred. Jag vill inte ens
prata om det om jag inte själv tar upp det. Det är mitt liv och
mina känslor och jag blandar endast in de människor jag vill!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: nattis till annis

glöm inte inlägget om mig :)

2009-12-21 @ 23:54:35
Postat av: annis till nattis

Vilket inlägg? ;)

2009-12-22 @ 10:51:41
URL: http://pannys.blogg.se/
Postat av: nattis till annis

du ska skriva om din kärlek till mig :)

2009-12-23 @ 08:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0