I MISS MY HOME!

Jag är inte van vid att FRÅGA om jag får se det jag vill på tv, jag är inte van vid att äta familjemiddag, jag är inte van vid att ha musiken så att andra kan leva i närheten också, jag är inte van vid att behöva vara tyst på natten när jag tycker om att vara vaken, jag är inte van!!!!!!!!! Jag vill hem. Till MIN lägenhet.. Där det bara är jag! Där ingen annan kan säga att "nej det där kan du inte se på" eller "nej idag ska vi äta det här" eller "Kan du vara lite tystare så vi kan sova?" Jag bor själv och det är så jag trivs. Och just nu vill jag se på "Idol - de magiska ögonblicken" och klockan 21.00 vill jag se på "Bröllopsfixaren".. Kan jag det? Nej, varenda TV är upptagen. Hemma har jag EN tv och den brukar också vara upptagen, men bara av MIG och då ser jag vad fan jag vill! Fan vad skönt det är att skriva av sig ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0