Jag är bäst!

Jag vaknar av att pappas fru ringer och frågar vilken färg jag skulle ha till håret.
Så gulligt att hon kom ihåg det och köper det nu när hon är i affären :) När vi
lägger på inser jag hur jävla kallt det är i huset. Näsan är täppt och jag kryper
ihop under täcket. När jag väl orkar gå upp så ser jag att det bara är lite glöd
i spisen så jag lägger inte två pinnar och sen en större pinne, ni vet som man
hugger typ :P Jag lyckas få det till att brinna. :D Jag kanske inte är så blond ändå?
Titta, jag har till och med bevis ju :)
Sen kände jag att jag var hungrig och jag kan verkligen inte äta macka på morronen.
Jag kollar i frysen och hittar fiskpinnar och broccoli. :) Hittar dock ingen ugnsform till
fiskpinnarna så jag får ta det jag hittar. Det råkade bli en pajform. Jag har då aldrig
gjort fiskpinnar (eller något annat än paj) i en pajform. Det är första gången idag ;)
Går det bra med fiskpinnepaj?
Nej nu är fiskpinnarna snart klara och senare idag kommer Thilda, Nettan, Emz
och Ida hit. Mitt hår ska färgas, Thildas lugg ska klippas och massa trevligt ska
vi ha såklart. Jag och brudarna :) Uppdaterar lite senare när jag har ngt att skriva :)
CIAO <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Blev ju ingen färgning av håret.

Men blev MYCKET snack istället :D

Längtar till imorgon!! <3

2009-12-17 @ 19:30:56
Postat av: AnnaaNordin

Myyyyycket snack. <3

2009-12-17 @ 19:45:21
URL: http://pannys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0