Malin tvingar mig att blogga.

Har varit i skolan idag och jobbat i köket. JOBBAT EN LÖRDAG!! Jag gjorde det frivilligt så ja..
Var helt slut när jag kom hem för jag åt inget på hela dagen. Sedan gick jag till Malin och där
var Johan också.. Vi kollade på film och lite.. Sen tvingade de mig att gå in till Malins granne
och knacka på och säga "hej, jag hörde att du var ensam ikväll.. du kanske vill ha sällskap?"
Hand flickvän/sambo eller vad det nu var är i stan på julbord eller något liknande och han
öppnade i bara kalsonger och där står jag, en tjej han inte känner igen och säger något sådant.
Han blev helt paff. Fick tvinga Malin och Johan att gå dit och säga som det var. Hu, riktigt pinsamt!
:P
Nu sitter jag här livrädd för att somna, har precis kollat på elmstreet.

Kommentarer
Postat av: malin

de va en rolig kväll.. o ja hade riktigt myysigt! =)

2009-12-06 @ 22:15:07
URL: http://pancaks.webblogg.se/
Postat av: Anonym

de filmerna är ju inte läskiga anna:P hoppas du somnade i alla fall Kram från skåne

2009-12-09 @ 15:24:37
URL: http://meega.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0