Sönderslagen snart?

Är nog helt sönderslagen snart! I måndags sprang jag ju in i en busskur.
Fick fetingbulan på pannan. Igår åkte jag med huvudet rätt in i framrutan
när jag fick hjälp av syster att flytta fram sätet och senare blev jag jagad
av en plogmaskin så jag fick SPRINGA!. Idag slog jag i huvudet på fästet
till en AC-fläkt. Gjorde riktigt jävla ont. har en bula i huvudet och ett sår.
Hur lyckas jag med allt? Jag ska nog hålla mig inne ett tag tror jag. Hehe!




På Nyårsafton vet jag inte riktigt vad som händer för jag har tre saker som
låter lockande. Dock tror jag att en viss annan liten dam bestämmer åt mig.
Verkar inte ha något annat val så det blir nog nyår vid Chrillebooooi! Kommer
Bli roligt som fan hoppas jag. Imorgon firas julen här hemma hos pappa.
Min syster Sofi och farfar kommer hit och firar med oss. På juldagen kommer
syster Therese med son till Skåne också. Som jag saknat min lilla pojke.
På kvällen blir det röööööj med Emelie och Ida. Ska ut någonstans och
röja som fan som vanligt. Får väl ta det lugnt ändå så jag inte slår ihjäl mig.
Tänkte få pappa att sluta spela poker nu och hitta på något med mig iställer!
Önska mig lycka till! <3

Kommentarer
Postat av: emelie

Vi kommer ha det roligt, som alltid :)

<3<3

2009-12-24 @ 09:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0