Ännu tråkigare lista!

Jag vaknade ju halv fem på eftermiddagen så jag är hur pigg som helst.
Sitter här ensam och vet inte vad jag ska göra så jag gör en till lista.



Utsidan

( ) haft rosa hår
( ) haft blått hår
(x) haft svart hår
(x) piercat mej
(x) burit en svart klänning
( ) inte duschat på en vecka.
( ) haft tuppkam
(x) tatuerat mej
(x) hatat mitt utseende


Insidan

(x) ljugit för en kompis
(x) varit ensam
(x) blivit missförstådd
(x) känt mig som en utstött
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(x) sett någon dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) tror på spöken
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(x) varit i knytnävsslagsmål
(x) rymt hemifrån


Droger av diverse slag

( ) rökt en cigarr
(x) rökt pipa
( ) rökt vattenpipa
( ) snusat
(x) varit full
( ) varit hög
(x) spytt på fyllan
(x) varit bakis
( ) spytt i en bar
(x) spytt dagen efter


Sex & kärlek

(x) varit kär
(x) dissat
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
(x) hånglat med någon av samma kön
(x) haft sex med någon av samma kön
(x) hånglat med en främling
(x) haft sex med en främling
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
(/) gått fram till en främmande & frågat efter en kyss
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het
(x) hånglat med en polare
(x) hånglat med minst 5 pers på en kväll
( ) varit otrogen
(x) haft sex på offentlig plats
(x) haft sex i en IKEAsäng
( ) haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus
( ) varit kär i en lärare
( ) gått på en blinddejt
(x) legat med en medarbetare/någon på skolan
(/) blivit dumpad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0