Bilder från fredagen.

Var hos pappa på Fredagen.
Det blev Killebom på kvällen
Träffade kusin och massa andra där.
Riktigt roligt.
Innan killebom grillade vi och så.
Efter följde massa folk med hem.
Här kommer bilderna.


Pappa grillmästare dricker champagne från ett plastglas.
Hittade inga riktiga glas.
Haha. Fint ju ;)


Två norrlänningar på besök och Lena,
dricker också champagne i plastglas.


Jag och Robin.
Han hade precis badat tror jag :S
Finns inga nya bilder på honom förutom denna och en till som jag tog.
Han ställer aldrig upp.
Men nu så..


Vi satt mest i partyfabrikens öltält.
Jag skulle ta foto på de 6 tjejerna som sjöng.
Feg som jag är så vågade jag inte så jag tog på pappa ist med tjejerna i bakgrunden.
Fotot är taget direkt när vi kom in.
Då var det inga där typ.

Sedan gick vi till torget för att se LasseStefanz. Jag sket i det och drog iväg med kusinen lite snabbt. Snackade och så. Sedan letade jag nästan ihjäl mig efter alla jag lämnat. Så var de på romantika och tog en öl så jag sprang dit och tog en cider. Sedan blev det Partyfabriken igen tills vi åkte hem ungefär. Pappa kände ALLA på bussen. Snackade med ALLA! Några följde med på efterfest.


(BILD BORTTAGEN)
Oh, vilken efterfest!
Lena gick och lade sig, pappa somnade i stolen.
Jag och Robin satt uppe och pratade med Thomas och Bigge.
Efter det skulle vi se film.
Jag somnade såklart i soffan.
Sedan vid fem ungefär väcker Robin mig för han ska se TV på sitt rum ist.
Då följer jag med men hans säng är så skön och mjuk så då somnar jag där istället!
Jaja, så är det ibland.

Kul hade jag i af.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0