Bilder från i onsdags!

I onsdags var vi hemma hos pappa.
Vi grillade ribbs och hade trevligt.
Här är lite bilder.


Faster och norsken!


Syster och kusin pekar på något med kubbpinnarna.
Wilmer vill också vara med.
Pappa vet jag inte vad han håller på med..
Detta vad Bromölla-laget.
De som är födda i Bromölla (kristianstad)


Här är då laget som inte är födda i Bromölla.
Vidar (norsken) är född i Norge.
Lena är född uppe i Norrland, typ kramfors? Kanske Härnösand?
Johan är född någonstans i Stockholm tror jag.
Och linda någonstans uppe vid Uppsala.
Behöver jag säga mer än att Bromölla-laget vann?


Jag fick vara barnvakt när de andra spelade eftersom det var två huliganungar med.
Här har ni Isac, brandmannen!
Ser ni hur han spänner sina brandmansmuskler?


Isac ville baaada filten i poolen :)
Tur att skyddet var på.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0