detta är min utsikt just nu. Har v

0-1d7347941f5f238272bbe039bc67d18a.png

Kolla varifrån!

detta är min utsikt just nu. Har varit i parken och kollat på bilar sen blev det bio med tanja Emilia och agnes. Jag klarade tio minuter sen började jag svettas och må illa. Ska aldrig mer dricka. Skulle gå hem. När jag gått en liten bit så klarar jag det inte längre så jag springer tillbaka till bion och in på toaletten. Jag kan ju inte spy ute. Sen när det lugnat ner sig så ska jag gå hem. Då möter man flera människor man känner på vägen och man får le och vara trevlig och prata. Sen sprang jag hem. Hu. Nu har det snart lugnat ner sig så jag ska nog leta efter linda björk snart.


Kommentarer
Postat av: en som bryr sig, tro det eller inte

dags att växa upp och inse att världen kan bestå av annat än sprit o fest. Att vara 18 år och bete sig som dig är inte normalt, då ska man redan ha insett hur kroppen tål alkohol och kunna dricka som en vuxen människa... Och att skriva om fester o bakfylla i blogg som om det vore nåt coolt.. Nej, du borde ha kommit förbi det beteendet nu när du är "vuxen"

2009-07-25 @ 21:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0