DU behöver hjälp!

Sluta kontakta mig,
sluta läsa min blogg,
sluta säg massa lögner,
sluta sup,
sluta slåss,
sluta k****a runt.
sluta kaxa!

Det kommer gå illa för dig!
Riktigt illa!
Fastän jag inte borde bry mig så gör jag det!
Du HAR betytt mycket för mig en gång och
tyvärr känns det som om du inte kan klara
dig själv utan mig. Men jag kan inte ta hand
dig när jag inte känner någonting längre.

Jag vill hjälpa dig, men hur?

Du hotar, du är agressiv, du skriker!

Jag vill inte veta mer!

Nästa SMS från dig kommer jag inte läsa,
jag vill inte veta mera om vad som hänt dig
när du varit full eller om dina vänner dissar
dig. Jag vill inte mera. Jag vill bara ha mitt
liv ifred med mina vänner och jag vill kunna
göra vad jag vill utan att du ska lägga dig i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0