Hängig

Nu har jag inte ätit klokt på ungefär 2 veckor.
Har ätit EXTREMT små portioner.
Senaste veckan har jag inte ätit någon mat alls knappt.
Nallat några pommes när någon åt på gatuköket.
Eller tagit en macka hemma på en hel dag.
När jag fikade med Steffy i stan åt jag en halv baguett på hela dagen.
Jag har verkligen ingen matlust.
Är riktigt hängig hela tiden och sover dåligt också.
Vad är det som har hänt med mig?
Jag som ÄLSKAR att laga mat, men jag gör det inte.
Det känns inte bra i kroppen att vara ute HELA dagarna och ränna runt på tom mage.
Jag måste skärpa mig snart!
Jag VET att jag behöver gå ner i vikt men inte på detta sättet!


Har lyssnat på J ´s låtar hela dagen typ.
Tror att de jag umgåtts med är rätt trött på dem!

Kommentarer
Postat av: jennie

lilla gumman.UTAN mat så funkar inte kroppen.du e trött å hängig för att du inte äter klokt.

njut av maten och bara må bra så ska du se att kilorna dimpar ner NÄR du mår bra.

2009-08-01 @ 09:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0