Ingen uppdatering igår.

Igår blev det ingen uppdatering.
Vaknade ganska sent och då kollade jag bara på film.
Sedan åkte vi till mormor och fikade.
Vid typ fyra åkte jag till Robin och vi badade i poolen.
Sen kom även faster och norsken dit.
Pappa och Lena var i Tyskland så faster skulle hämta dem med all last!
När de kom hem beställdes det familjepizzor.
Sussie och Ingmar, grannarna, kom också in med sin vovvsi!

Sov över hos pappa.
Somnade runt 4 och vaknade 8.
Exemen kliade som f*n i händerna.
Ville bara skrika rätt ut.
fick låna någon kräm av Lena så sov jag någon timme till.

Nu sitter jag hemma hos mamma.
Ska packa lite saker och sedan åka till pappa igen.
Lenas pappa kom ifrån Norrland idag.
Ikväll blire Killebom.
Killebom FTW!

<3

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

fin blogg :D

2009-07-05 @ 16:08:14
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0