Jag vill ha en pump med gasoliina

Jag har grymt tråkigt så här kommer 50 frågor.
Jag tvingar ingen att läsa alla då jag själv tycker det är tråkigt.


1. Hur mycket pengar har du på din mobil?
Abonnemang..

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Om pussar räknas så ja!

3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Natha och tallen.

4. Hur lång är du? 172 cm

5. Vilken är den senaste filmen du sett? Någon film på trean igår.

6. Hur löd ditt senaste sms? "Synd, annars kan vi hitta på något annat, ska festa på lördag!"

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad man vill säga.

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda

9. När såg du senast din pappa? i Fredags.

10. Icke godkänt i något ämne? Håller inte koll men jag tror det..

11. Mvg i något? Samma svar här.

12. När vaknade du idag? Tallens idiottelefon ringde 10, sedan ringde min 11 och då gick jag upp.

13. Vilken är din favoritplats? Jag har ingen speciell favoritplats. Var som med nära och kära

14. Vilken plats föredrar du minst? offentliga toaletter

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? I Stockholm kanske?

16. Hur stor är din säng? Jag har 2 stycken 90-sängar.

17. Vad sover du i? Pyjamas eller bara trosor.

18. Hur många kuddar har du i sängen? 4

19. Var har du bott/bor? Bromölla, ,Tosteberga, Othem. Tingstäde, Slite

20. Tycker du om kinamat? Absolut!

21. Tycker du om kaffe? Nej, har tyvärr inte blivit vuxen än och kommer nog inte bli heller.

22. Vad dricker du helst till frukost? vatten

23. Kan du spela poker? Självklart :)

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Ja, två, en av dem samma år t.om..

25. Vill du ha barn? Ja, men inte nu! Ser ganska mörkt ut!

26. Kan du några andra språk än svenska? engelska, några ord på tyska och bosniska

27. Har du någonsin åkt ambulans?  nej

28. Föredrar du havet eller en bassäng? bassäng

29. Vad spenderar du helst pengar på? Mat, hyra, abonnemang, kläder

30. Äger du dyrbara smycken? Jodå.

31. Kan du rulla med tungan? Ja, t.om efter piercingen

32. Vem är den roligaste människan du känner? Jag själv såklart ;)

33. Vad har du för ringsignal? sony ericsson.

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Mamma kanske har.

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En hjärtformad kudde med armar

36. Kan du byta olja på bilen? Fyller man inte bara på? :O

37. Vilken var den senaste boken du läste? Det var så länge sedan. Kommer inte ihåg.

38. Dansar du i bilen? Haha, nej?

39. När var du i kyrkan senast? Ingen aning. Länge sedan.

40. Hur många hål har du i öronen? 2

41. Har du någon piercing? Har haft i naveln och två i läppen. Nu bara tungan.

42. Har du någon tatuering? Ja, baksidan av vaden.

43. Har du provat/blivit drogad? Nej, och kommer aldrig göra det frivilligt! NÅGONSIN!

44. Röka eller snusa? Jag har aldrig testat snus.

45. När blev du av med oskulden? Det går jag inte ut med på bloggen tyvärr.

46. Har du pojkvän/flickvän?
Pass


47. Har du ett bra sexliv? Jag tror jag säger pass på denna med.

48. Vad är ditt  mobil nummer?  073656***8

49. Vad ska du göra ikväll? Packa upp och städa så gott det går.

50. Har du några syskon? ja 2 systrar.


Jag valde att inte svara på några sexrelaterade frågor då familjen läser bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0