Tråkig jävla storstädning!

Vaknade av att Johanna ringde mig klockan 12.
Somnade trots allt 5 imorse, jag borde få sova ut!
Hittade ett sms på telefonen där Monica undrade om jag villle ha soffan idag.
Självklart skrev jag ja, men senare, MÅSTE städa!

Man ser inte golvet här tyvärr. Det ser så fruktansvärt hemskt ut!
Jag vet inte vart jag ska göra av alla grejer.
Det är saker jag vill ha kvar men som jag inte använder just nu.
MITT förråd i källaren är upptaget av massa skit som någon annan ställt där.

Jag har diskat allt i alla fall och jag ska fixa med tvätttid.
Får ställa in några kartonger i garderoben så soffan får plats.
Kommer inte hinna allt idag.
monica kommer om EN OCH EN HALV TIMME!
PANIK

Har inte tid att blogga. Ciao!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0