Väldigt fräsch!

Johanna skulle sova hos mig igår men vi båda började må illa så jag följde henne hem.
Efter det tänkte jag gå en sväng ner till stranden och så. Det var mysigt väder vid 1 på natten.
Påväg dit blir man inropad av J och vi lyssnade på musik och så.. Somnade väl där runt fyra,
och jag vaknade nu. Av någon anledning har jag fullt med fettig vax i håret som jag inte tagit
dit frivilligt. Jag är riktigt pigg och jag kan verkligen inte sova. Somnade på hans soffa i typ
en timme och är fett pigg, vad är det lixom? Är fett törstig så jag kommer dricka upp havet!

BTW, jag har en "bubbla" i nacken vid håret, gör fett ont!
Den är stenhård och hela huvudet gör ont av den saken!
Om två timmar öppnar vårdcentralen så jag får kuta dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0