Anna förändras :O


Här har jag precis piercat tungan. Och tidigare blonderade jag mig. En till förändring kommer ske i helgen eller måndag. Vad som kommer hända ska ni få se.

Här är lite senare.. Patricia fotade mig. Nice.

Idag fick jag köpa en korv utan bröd på pressan.. Och i skolan var det tacobuffé.. Anna fick vara så snäll och sätta sig med en tallrik gurka och en tesked och äta.. Är inte så svullen men staven är så stor så det går inte så bra att svälja och prata. Men de flesta hör ingen skillnad när jag pratar. Nana. Mamma märkte inte ett skit igår.. Hon sa "va?" ibland.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har du anmält Madde?

2009-06-05 @ 15:35:16
Postat av: Anonym

ska du pierca till munnen eller?

2009-06-05 @ 16:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0