Crosstime!

Idag har jag kört cross för första gången i mitt liv. Riktigt nice. Klarade av att växla som en Gud.!
Tallen vågade tillslut hon med.. Hon har i af kört cross förut.  Har en film på när jag kör men youtube tyckte inte om mig idag så jag får ladda upp det någon annan gång..


Tallen på crossen när jag  väntade på Bussen. Danne klänger på postlådan bakom..

Jag och tallen. Vi är bäst <3

Imorgon ska jag ringa gotlandshem vid 8 sen blir det nog buss till lärbro och köra ännu mer cross. Danne lät oss köra när han jobbar. Vi får väl se om den är hel när han kommer tillbaka. Fan vad ont jag har i baken. Den dåren körde på crossen jävligt långt idag. Fattar inte hur han klarar det. Min bak är öm som fan nu i af.

Pappa jag lovar att jag ska vara försiktig. Jag VET att det kan hända olyckor och jag är så försiktig jag bara kan!

Vi får gå hem till Linda och se om de har någon hjälm också :)

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får ej kòra så. En kross ska endast finnas på en bana..

2009-06-12 @ 02:54:14
Postat av: Pappa

Haha man kan nästan tro att det var jag som skrev det

2009-06-12 @ 07:55:55
Postat av: Anonym

Det är olagligt!! Till och från banan. Det är allt.

2009-06-12 @ 10:52:41
Postat av: Anonym

anna åker väl så mycket hon vill..

2009-06-12 @ 13:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0