Dålig dag.

Idag sov jag till klockan 13.. Riktigt skönt. Gick upp i huset sedan. Sara och Jenny satt här och nördade på WOW.. Jag följde med Jenny till apoteket sen var det möte i skolan typ. Det gav inte så mycket. Satt och lyssnade på en rektor från vår "kompisskola" som vi ska slås ihop med. Fick ingen klok info allt. Kunde lika gärnastruntat i mötet.

När jag kom hem igen öppnade jag min post. Knycklade ihop den igen och skrek på Sara.. Sara mådde inge bra så det fick vänta. Blev nästan galen och ville bara börja gråta. Men så är det här i världen. Alla ska visst inte få må bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

man mår som man förtjänar

2009-06-11 @ 15:20:49
Postat av: Anonym

hahaha

2009-06-11 @ 17:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0