Det är mycket som händer.

Nu är det mycket som händer i mitt liv så jag har inte så mycket tid att blogga. Är nästan aldrig hemma.

Jag vill inte leva på andras hjälp. Jag  vill kunna klara mig själv. Jag är såklart tacksam för allt men det känns så himla dumt och jag vet inte hur jag ska ställa upp tillbaka!





Idag var jag i stan. Köpte nya skor och legging bl.a.. Lägger upp bild imorgon om jag hinner.. Ska färga håret i morgon sen följer jag nog med Sara till stan och hämtar Loppan, hennes hund..  Har inget vettigare för mig ändå.

I helgen är det visst marknad. NOLL i plånken men vill dit ändå. Vem vill?

Mamma jag lovar att jag inte ska handla något onödigt för den sista enkronan jag har!




Jag är förbannad på TELE2 för min telefonräkning är SKYHÖG!! högre än eiffeltornet.. Det är OMÖJLIGT jag som ringt för så mycket. Det går bara inte. Mina vänner har comviq ju :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0