Har varit hos Moa

Jag och Jenny sprang bort till Moa idag. Jenny piercade ögonbrynet och köpte en ny stav till sin tunga.. Jag bytte bara stav. Fick det gratis så fick hon tillbaka läkstaven. Riktigt bra tycker jag. Jag skrämde upp Jenny att det skulle säkert träffa en artär och rinna blod som fan i hela ansiktet. Läskigt men jag hade rätt! Hon träffade en artär och jag såg tjockt jävla blod rinna ner på min kompis. Usch det tycker jag inte om. Mådde riktigt illa.

Nu kan jag i allafall äta och prata utan att läspa och bita i ploppen. Känns skönt!


Jenny nypiercad i ögonbrynet..


Suddig bild.. Men man får bjuda på sig själv ibland.. Skönt med lagom längd på staven..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0