Hej hej SOMMARLOV!

Har rpecis kommit hem från avslutningen. Sara och Tanja kom dit och var med mig. Tanja blev blå om läpparna så hon fick gå hem. Jag fick så fruktansvärt ont i fötterna av mina skor för jag har bara stått och gått idag. Har adlrig använt skorna förut. Får börja gå in dem nu.

Det var äcklig smörgåstårta i skolan. Jag smakade en gaffel sen ställde jag bort tallriken. Moahaha.

Tallen blev full som fan. Haha. Men hoppas hon får en bra kväll i stan med alla andra :) Och att hon TAR DET LUGNT!




Rätt roligt att den som skrivit massa dumma kommentarer till mig i någon vecka nu skrev att den önskade mig en bra avslutning. Folk har visst inget liv. Och någon annan som lägger sig i också. Det jag vill att folk ska veta säger jag.. Det jag inte säger ska alla andra fullkomligt skita i!

Nu ska jag ha ett härligt sommarlov. Bilder från studenten kommer senare.

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

konstigt att du inte kan erkänna för alla att du har en pojkvänn. Du har ju sugmärken över hela kroppen. Fastnat i damsugarn då eller?

2009-06-09 @ 15:52:38
Postat av: K

men herregud din jävla fjortis du kan juh fan inte ha nåt liv för annas liv verkar vara 10 gånger mer intressant än ditt eftersom du inte verkar göra nåt annat än och läsa o komentera vartenda jävla inlägg och vem fan bryr sig om anna skulle ha en pojkvän eller inte eller om hela hennes kropp bestod av sugmärken o kondomer....det är väl fan hennes ensak eller så är de så att du är förtjust i henne därför som du måste lägga näsan i blöt o spela sotis hela tiden...hm......tönt fan get a life

2009-06-12 @ 00:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0