Hemkommen

Har inte varit hemma på hela helgen. Kom hem idag. Kändes ganska lugnt men ändå inte.

Jag är så fruktansvärt arg på tele2... Hoppas det fixar sig annars är jag RÖKT!

Var uppe nyss i huset och pratade lite med Dennis och Sara. Kändes soft att sitta med dem igen. Synd att inte Linus var här också bara. Har inte träffat människan på länge. LINUS VART HÅLLER DU HUS???

Sitter och lyssnar på flo rida - low och eminem - we made you..
De bästa låtarna ever. I´m inlove. Yes I am!

Borsta tänderna, kväva en blåsa, sätta på en film och sedan sova kanske? Låter som en bra idé.

Jag skrattar ännu åt DIG patetiska jävel!


Jag i torsdags innan jag ens hade en endaste tanke på att pierca mig.. Nyblonderad.. Myspys med Viktor <3<3 Myyyys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0