Kallt.

Idag var jag tallen och adam och badade.. Först på stenkusten.. Duppade mig till början av ryggen sen gick vi upp och åkte till Ar/blålagunen istället. Jag satt typ i bilen på blålagunen för jag var så kall sen vi var på första stället.. Sen skulle jag gå i men det var så jävla kallt. tillslut drog Adam i mig tills jag inte bottnade.. Fick panik och blev riktigt jävla pissed. men det gick över sen. Haha.

Ikväll vill jag och tallen till Martebo men Adam måste övertalas.. Ska försöka med det nu :O

Kommentarer
Postat av: Malin

BADA!!!!?? Ni e ju inte kloka :P

2009-06-06 @ 21:41:41
URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur kan du gå bakom Maddes rygg? Hur länge har du och Adam varit tillsammans? Du e fan sjuk Anna. Hoppas Madde får veta hur du egentligen är. Sjuk alltså!!!

2009-06-07 @ 07:15:28
Postat av: Anonym

hon har blivit konstig sedan hon träffade tallen.

2009-06-07 @ 08:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0