Lite bilder.


Mammiiii i bilen. Stockholm - Bromölla.


Pappa och Lena hade en tavla uppe med typ 10 ramar.
I en ram var detta fotot på syster T och mig.
Brudtärnor på pappas bröllop.
Kolla mitt hår lixx.
Hej Häxa!


I en annan ram var det syster S, syster T och jag.
T hade visst tagit studenten.
Lägg märke till mitt elefantöra och magiska tröja.
Ni vet dom tröjorna som var små som docktröjor,
men töjde ut sig när man tog på sig dem.

I en annan ram var det ett foto på mig med pyjamas och blött hår.
Där såg man BÅDA mina elefantöron så det ville jag inte lägga ut.


Igår, måndag, bjöd pappa och Lena på pasta bolognese.
Till efterrätt blev det vaniljglass och jordgubbar.
Jag tog bara jordgubbar och skar i små bitar.
Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0