Midsommarafton i bilder och text!

Planerna för midsommar var: Åka till Tallen och äta mat, Åka tillbaka till Slite och umgås med Sofie. Ev. åka till Åminne och sedan bada på natten. Men det blev såhär:



Jag och Natha åkte till Tallen och åt mat. Nathe ville rida på Tallens rygg. Det såg rätt roligt ut då de höll på att ramla.

Sedan åkte vi tre till Slite. Vi skulle hem till mig och hämta min dricka och jag skulle byta om.. Men vi fastnade här hemma. Vi skulle till Tallens lägenhet för att hämta groggvirke och då träffade vi på Oskar/Carl/Anton, jag kalla honom vad ni vill, men han heter egentligen Claes. Vi hade kidnappade honom.. Han satt och frhoppningsvis hade trevligt med oss. Sedan fick han order om att gå hem och jag fick order om att skicka hem honom men det var omöjligt. Men trevliga diskussioner hade vi..


Denna bilden bjuder jag på bara för att jag är så snäll.. Det är Jag, Natha och Carl/Oscar/Anton/Claes..


Natha full på absint och Oscar/Anton/Carl/Claes


Dennis och Sara så söta. De fick stå ut med oss hela kvällen!

Sedan gick vi och la oss. Tallen åkte med bussen först. Sedan gick Natha och Oscar/Anton/Carl/Claes och sedan staplade jag ner till mig.. Vaknade runt 9 av sms.. Sov mellan alla sms jag fick. Huvudvärk och illamående får man stå ut med.


Igår var dagen då Absinten tog slut.

Midsommarafton var inte som en vanlig midsommar. Den var 1000 gånger bättre. Tack till er alla!

<3

Kommentarer
Postat av: Nathaly

Det var en awesome kväll! Bäst var tuggummit, HAHAHAHAHAHA. Tack själv hörru!

2009-06-20 @ 22:40:04
URL: http://mikrofonkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0