Min älsklings bebis är sjuk.


Jag åkte till Othem till min bebis.
Hennes öra är fett stort och fullt av var.
Hon har legat sjuk väldigt länge.
När jag kom höppade hon och blev jätteglad.
Träffade henne senast för några månader sedan.
Tog även ut henne så vi kunde leka med en boll.
Jag är sönderpussad av min älskade bebis.
Trixie bli frisk för min skull! <3



Madelene blev klippt.
Jag satte även upp hennes hår (första bilden),
som hon hatar men hennes syster och mor ville se.
Hon fick stå ut helt enkelt.
Tog med mig lite kläder hem som var mina.
Idag är dagen då Anna Nordin tvättade!
I EN TVÄTTMASKIN!
Grattis till mig och tack till Dennis som coachade!


Kommentarer
Postat av: Tanja

Mkt fiiiint de blev!

2009-06-22 @ 18:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0