Sängen är skööön.

Ligger ännu kvar i sängen och klockan är 13.00..


Nyvaken anna i sängen. Myyys..





Imorgon är det avslutning. Fick höra att vi skulle samlas tio i skolan. Härligt med lite sovmorgon. Då hinner jag bli irriterad över mina kläder trettiotusengånger och ändra om lite också.. INTE BRA! Dennis får lämna öppet så jag kan duscha på morgonen annars blir mitt långa jävla hår helt ruffsigt och det skär sig som fan då :P

Hmm. Skrev i förra inlägget eller när det var att jag inte snackar med Linus på länge. Läskigt. Han skrev ett sms förut. HAHA ;D

Vet inte vad jag ska göra idag. Måste till affären och köpa något att äta för jag har inte fått i mig något idag. Kan inte äta vad som helst med piercingen.. Suck.. Vill att det ska läka NU..

Hmm inga nya anonyma kommentarer.. Tråkigt då..

<3

Kommentarer
Postat av: thaikalle

Fina bilder och blogg.

Vill du vara med och tävla? Rösta på bästa bild i min blogg.

Priser: Vandring i Burmas djungel, Pengar, Länk till din blogg.

2009-06-08 @ 16:44:00
URL: http://thaikalle.blogg.se/
Postat av: TanRa

Fint ditt hår blev gumms... En rolig sak, Linus skickade sms till mig me förut, jag svarade att de va oväntat :O hehe...Kramiz

2009-06-08 @ 17:54:52
URL: http://pannys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0