Shoppingdag!

Nu har jag precis kommit hem ifrån stan.
Var där med syster T, Isac och mamma.
Var först hos doktorn sen stan.
Jag köpte en ny bikini och två tubklänningar.
Skulle köpa stav till tungan med men NEJ!
En helt vanlig stav = 200 SPÄNN!!
Nej tack säger jag.
Köper en imorgon på marknaden ist!

Om några timmar ska jag till mormor på middag.
Den berömda pannbiffen som BARA mormor kan göra!

Förresten så har jag slitit ut löshåret. Blev förbannad!
Nu har jag vaxklumpar överallt istället och stora j*vla tovor!
Bäst att det går ta ur snart annars får jag ett raseriutbrott och klipper av skiten!

<3

Kommentarer
Postat av: jennie

gör en britney:) det e så många här som gjort så.haha. hade vart coolt:)

2009-06-30 @ 15:22:58
Postat av: Denise

Åh stackare jag hatar att ha såna där tovor och limrester i håret, det brukar gå ganska bra att få bort det om du har i massa silikondroppar i håret så testa det, annars kan du gå till en frisör och be dom om hjälp :)

2009-06-30 @ 17:26:45
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0