Ska sova.


Ligger i sängen redo att sova. Åt en sallad förut utan problem.. Tungan gjorde lite ont bara när jag bet sönder en körsbärstomat. När saften kom i hålet. Det gjorde riktigt ont.

Imorgon när det är avslutning ska jag ha på mig en turkos klänning, vita leggings och vita skor med kilklack. Om det regnar lika mycket som det gjort idag så kommer jag strejka och komma i smutsiga mjukisbyxor, träningslinne, smutsiga gympadojor och fett hår (jag vet att jag precis duschat men jag får väl ta smör i håret eller nåt..)

SOL I MORGON GUD! TACK I FÖRSKOTT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha det bra idag

2009-06-09 @ 08:04:05
Postat av: Anonym

hoppas du får en bra avslutning

2009-06-09 @ 08:05:40
Postat av: Anonym

du härmar ju fan jennifer hon som har crazyjen.blogg.se. Stil handlar inte om att härma utan att skapa själv,antingen föds man med det eller inte,du föddes med inget vardera

2009-06-10 @ 15:15:24
Postat av: Jennifer

Sluta blanda in mig!!!! den jäveln som kommenterar massa jävla skit ge upp din jävla fjolla!!!!! o jag vet exakkkkkkkt vem du är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det är över mellan mig och nathaly, så släpp det!!! o sluta blanda in massa andra jävlar innan jag lackar fullständigt!

2009-06-11 @ 20:45:43
URL: http://crazyjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0