Snygg tröja, ska vi hångla?


Vad händer på Midsommarafton? Det blir väl som vanligt tråkigt väder. Funderar på att gå fram till någon random på stan och fråga om han tar med mig på sitt midsommarfirande. Det låter väl bra? Haha. Nejdå. Hade hört av någon att vi skulle vara på fårö men den planen verkar inte vara planerad och det är synd. Sen ringde någon kille till Sara och ville bjuda med oss till tofta någonstans på fest. Massa grabbar. Men det vill inte jag i af. Inte sååå kul att komma till ett ställe utan att känna en jävel.

Tallen ringde och väckte mig nyss och frågade om jag kunde vara med henne på midsommar för de skulle bara vara i Lärbro. Men jag vet ingenting ännu.

Jag vet vad jag vill göra på midsommar. Men vill du det älskling? <3

Kommentarer
Postat av: TanRa

Jag vill med göra någonting, men kotte hjälper inte till att planera! Lite tråkigt faktiskt! Jag vill göra något riktigt roligt, men kommer nog att ha Emilia med...Får se hur allt blir, alla ska dricka o ha roligt, sj blir man väl bara hemma sittandes =S

2009-06-14 @ 20:13:04
URL: http://pannys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kan ju glömma att du får fira midsommar med . iaf.

2009-06-17 @ 08:08:37
Postat av: Anonym

Vem fan vill ha dig?

2009-06-17 @ 15:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0