Tallen tattooo :O


Efter vi hade färgat mitt hår igår så följde jag med Tallen för att hon skulle tatuera sig hos Tim.. Hjärtat ser konstigt ut på bilden för hon håller armen snett men tattoon är jättefin. Jag bestämde mig i sista sekunden att jag skulle pierca mig. Skulle egentligen sätta en tid på tisdag men jag visste att jag skulle avboka för att jag är så jävla feg så jag gjorde det direkt istället.

Jag vill tattuera min "nainai" tattuering också men den får vänta tills jag har pengar till det. 200-300 skulle den kosta. Ska ha den liten på handleden. AJAJ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det ett klistermärke eller är det skrivet med tusch

2009-06-05 @ 16:10:47
Postat av: Anonym

gräsligt

2009-06-06 @ 12:46:26
Postat av: Jennifer

Vad är det för snorungar som inte vågar stå för vem dem är? Vad är detta barnkalas eller?

2009-06-06 @ 13:11:27
URL: http://crazyjen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är inte speciellt smart att pierca sig så här års. Öppna sår ger bakterier. Borde den som gjorde det på dig veta om. Eller var det någon som ej är legitimerad? Osmart i så fall. Och tattueringen var jätte ful. Märks att han ej är legitimerad. Skit dåligt gjort.

2009-06-06 @ 14:46:42
Postat av: Tallen

jo det är bara ett Klistermärke och Tusch Vad skulle det annars vara lixom?? MIn mamma och natta är allt för mej. tillskillnad från er, era Äckliga as..

2009-06-06 @ 21:23:07
Postat av: Annaa Nordin

Bra där Tallen! Alla äckliga as är bara avis!!! Alla anonyma kommentarer är från samma Ip så det är någon idiot som inte har något liv som bara hänger på min blogg hela tiden. Hu!

2009-06-07 @ 00:14:07
URL: http://pannys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du med dina jävla Ip.

2009-06-07 @ 09:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0