Tidsfördriv!

Jag har tråkigt nu när jag sitter här ensam. Hittade en lista på facebook som jag tänkte lägga upp här eftersom jag ändå inte har något annat att göra. Skittråkigt jag vet! Men vad gör man inte för att hålla sig själv sysselsatt?

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol -
Ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Jo, det  gör jag nog..
Jag kan inte svälja piller - Jodå, men inte vid halsfluss.
Jag har tagit mediciner mot depression - Nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Ja
Jag har vaknat gråtande - Många gånger
Jag har somnat gråtande - Allt för ofta.

DÖDEN
Jag är rädd för att dö - Ja
Jag hatar begravningar - Ja
Jag har sett någon dö - Ja
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Ja
Någon nära till mig har begått självmord - Nej

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - HAHAHA ja, dåligt lokalsinne.
Jag har sett en fallande stjärna - Ja
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Ja
Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas - Ja. HU!
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Ja
Jag har sparkat en kille mellan benen - Bara knäat några gånger ;)
Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan - Nej! Aldrig.
Jag har lekt sanning eller konsekvens - Ja
Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme - Nej, det tror jag inte.
Jag har krockat i en bil - Japp.
Jag har medverkat i en teater - Ja ganska många. 
Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet -
Ja...
Jag har fångat en snöflinga på min tunga - Ja
Jag har sett norrskenet - Nej
Jag har suttit på ett tak på natten - Nej
Jag har aprillat någon - Ja
Jag har åkt taxi - Ja
Jag har ätit sushi - Nej
Jag har åkt snowboard - Nej. Inte skidor heller. Bara på farmors trädgård när jag var liten. Gick inte bra.
Jsg är kär nu - ...Ja
Du har sårat nån så den börjat gråta - Ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Ja

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja
Jag har smygit ut utan lov - Ja
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Ja
Jag har fuskat i ett spel - Ja
Jag har struntat i ett prov - Ja

Kommentarer
Postat av: TanRa

Förlåt nu va ja lite kriminell...

ja stal dessa rader från dig o lade in i min blogg med..Jag hade lika tråkigt jag...

2009-06-16 @ 11:25:02
URL: http://pannys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Anna är kriminell. så ni har något gemensamt. Hon kör kross på gatan.

2009-06-16 @ 12:04:57
Postat av: Annaa Nordin

Tyvärr anonym men jag har INTE kört cross på gatan. Vad har du fått det ifrån?

2009-06-16 @ 12:12:43
URL: http://pannys.blogg.se/
Postat av: Anonym

syns på en bild lilla du. Tallen eller vad fan hon kallas sitter på den just då.

2009-06-16 @ 16:10:36
Postat av: TanRa

Hahaha...Jo de är Tallen ja som sitter på crossen på gatan...INTE Anna...! Asså du din dumma anonyma sak! har du inget annat liv eller...Verkar fan inte så mkt bättre! Man kan ju inte ha sånt schysst liv när man kan sitta o kommentera dumma saker till andra...Ta o skaffa dig ett! Snackars människa!

2009-06-16 @ 17:45:47
URL: http://pannys.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaja. Men man får ändå inte köra i tätbebygt område. Så sluta tro att du är något. Lägg dig inte i. Tänk på alla stackars barn som kan bli påkörda.

2009-06-16 @ 18:47:31
Postat av: Anonym

Man har fan kontroll om man kan köra. Men eftersom du tjatar en massa så kan ju inte du köra och är bara avundsjuk bara för att du inte kan köra. Så ge upp för fan!!!!!

2009-06-16 @ 20:05:53
Postat av: Anonym

Har en pojkvän som tävlar. Så jag tror nog att jag kan mer än ni. Han bad mig att skriva till dig för det första. Skulle bara säga att det är inte lagligt överhuvudtaget. Plus att ni ska använda hjälm. Och köra på bana! Det var bara det vi ville säga. Och tänk på barnen! Du hade ingen kontroll alls. Bara gas. Du hade ingen chans att stanna om en unge sprang dit..

2009-06-16 @ 20:15:20
Postat av: TanRa

Hallå ska du försöka låta som ett jävla proffs nu eller...Min pojkvän kör oxå TYVÄR! Vem som helst fattar att man inte får köra på gatan och verkligen inte utan hjälm..men varför bry dig om andra..har du inte ett eget liv att sköta eller..om du nu har en pojkvän så bry dig mer om han dåra!Vad som helst kan hända han me, fast han har HJÄLM åh håller sig på banan!!!Han kan oxå skada andra me att råka köra på dom!vad som helst! Visst jag är mamma själv och bryr mig självklart om att barn kan springa överallt..men varför ska de vara just ditt problem!? De är inte DU som skadar barnet, de är INTE DU som åker dit på någonting! So What!?

2009-06-16 @ 21:22:30
URL: http://pannys.blogg.se/
Postat av: Jennifer

att människor orkar...

2009-06-16 @ 23:20:06
URL: http://crazyjen.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit tanja , din kille köra cross? haha det roligaste jag hört, han kan väl inge annat än att sno och förstöra andras saker !

2009-06-17 @ 23:03:06
Postat av: Anonym

Haha. Snacka om skryt. Jag talar iaf sanning. Snacka om att den där tanra tror hon är något.. ELLER VAD DU HETER !!?

2009-06-18 @ 15:30:33
Postat av: Anonym

Jag heter Tanja om du nu MÅSTE påpeka mitt namn.. Och jag skiter fullständig i vad ni har hört om min pojkvän! Bryr mig inte ett skit! Bara JAG och HAN som vet vilket som egentligen stämmer! Och om nu din kille är så mkt bättre än min på att köra, så kan du ju säga åt honom att utmana min pojk...Om du/ni nu ens VÅGAR stå för vilka ni är...era töntar! jag kan bara kalla de FJORTIS!

2009-06-20 @ 20:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0