Att göra!

Idag ska jag:
  • Duscha
  • Skriva en sammanfattning om två engelska texter
  • Posta mammas datorkabel och en räkning
  • Städa
  • Doktor
  • Vara ledig idag och 4 dagar till
  • Moppa golvet
  • flytta hit mina två sängar och 17 kartonger från madde
  • packa upp
  • vara social med linus och dennis
Det känns som om listan kommer byggas på efter hand. Det var ju en himla tur att jag ska till doktorn idag. annars hade jag inte hunnit allt detta :P Att posta mammas datorkabel är viktigast. När jag har skickat den får jag min påskpresent. Det är alltså sedan påsk jag har skullat skicka hennes kabel. Duktig Anna. Sen är det akutenräkningen som ska ner i samma bred. Jag får även min rosa mp3 av mamma när hon fått detta. Jag har sååå längtat efter den.

Ja, nu är det ju bara till att sätta igång. Ska klä på mig så jag kan gå upp och duscha nu. Varför klä på sig om man ska duscha? Jo, jag måste ju gå ut, ta trappaan upp till huset, gå in, klä av mig, duscha.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0