BILDBOMB 1

Här kommer de bilderna jag "glömt" lägga upp.. Satt iofs vid datorn igårkväll men blev jävligt nere av att vara ensam så jag kollade på hulken med Linus istället. Somnade till i soffan sen gick jag ner o la mig :P Vi börjar med bilderna när jag var ute med Tanja, Emilia, Ronja, Johanna och Cecilia.


Ronja i botten, johanna över och emilia som försökte vara med :) sötnos.


Tanra Koldolm sitter bara och glor som vanligt :D


Cecilia och Emilia. Emilia tog fotot på allt och alla med Cecilias telefon.


Cecilia ville inte vara med..


Men jag tvingade henne :D


Emilia.. vet inte varför hennes huvud blev snett jag gjorde väl ngåot med kameran :P


Yey, Ronja kom också med på foto :)


Johannaaaaaa. Sötnosen :D

Har ett till foto där Johanna sitter med en cigarett i munnen och tanja sitter bredvid. Cigaretten är INTE TÄND och eftersom Johanna bara är 10 år så ser det ganska kul ut men det går att misstolka så därför väljer jag att inte lägga ut den.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0