Lördagens bilder!

I lördags grillade vi som sagt.. Här kommer bilderna..


Dennis och Tessan.. Felizia hänger på Tessans mage men hon kom inte med :P


Dennis Tessan och Felizia.


Stefan och Linus. Kolla extra noga på Linus min. Snyggt! :P


Stefan, Dennis och Linus. Helt inne i maten och att bre smör på majskolvar.


Linus fick testa Dennis glasögon... Han blev en galen proffesor!


Tanra var också med.


När vi käkat och så så gick vi in och lyssnade på musik istället.


Vi gick ut ibland för att leka skorstenar.. Jag råkade stänga ner handtaget helt så för att komma in fick Linus klättre över trappan, över en stege upp på taket och knacka på fönstret in till Dennis som skulle komma och öppna. Men Linus ångrade sig och klättrade in genom fönstret istället så jag och tanja fick knacka på fönstret som dårar innan vi kom in..


Vi kunde inte samsas om musiken så det blev slagsmål.. Tanja backade när Tessan kom med kameran men jag var Tvungen att hålla i Linus ändå så han inte bytte till fucking LINKIN PARK skit hela tiden... Duckade dock så det finns inga bevis på att det faktiskt är jag som håller i honom. Han ser ju ut att gilla det i alla fall eftersom han är så glad och håller tag i min hand också. Kom inte med något annat här nu...

<3

Kommentarer
Postat av: Jenilita

HEj gumman!

Härlig med gill mys! jag har inte grillat ännu i år!! Men längtar hehe vi har ju grill men ingen av oss vet hur man får igång den haha Bamsekram

2009-05-18 @ 18:47:29
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0