Huvudvärk.

Usch nu har jag haft huvudvärk sen igår. Vill ha mina diklofenak (stavas?) Men man får ju inte hämta ett jävla skit. Blir så irriterad. Känner mig så jävla begränsad. Känns som om jag inte kan göra ett skit. Jag har inte ens mitt smink..

Igår blev det grill med Tanja, Linus, Dennis, Stefan, Tessan och Felicia.. Det kom en till tjej senare som jag inte vet vad hon heter. Har en jävla massa bilder men eftersom mitt internet är sådär supersnabbt så orkar jag inte med den turbohastigheten just nu (snigel)..

Tessan och Stefan drog ganska tidigt. Tråkigt. Men jag, Tanja och Linus hade kul ändå. Linus gick väl ifrån lite på slutet men ändå..

När alla dratt så såg jag, Linus och Dennis på film.. Dennis var klen och gick och lade sig efter typ halva. :P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0