I skolan

Nu har jag äntligen kommit till skolan. Min lärare som hjälper mig med mitt arbete är inte här så jag ska sitta själv och arbeta.

kom lagom till lunchen. Om det nu får kallas för det. pasta med köttfärssås.. Hmm.. Ihopklibbad pasta med kötfärsklumpar, vatten och en jävla massa krydda. Det känns fortfarande i munnen..

Dagens roligaste var när en av de som jobbar i köket kom ut med en brödkorg och hon fnissade för sig själv hela vägen från köket till stället där hon ställde korgen och tillbaka.. Såg ganska roligt ut fatiskt.

jag orkade inte bära med mig min dator till skolan eftersom jag ska vara med Cecilia efter så här sitter jag vid skolans sugiga mac datorer. WOHO! Aja, men kan ta foto i alla fall :)




Får fortsätta med diskussionsdelen i arbetet.

<3

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hey! Vilken fin blogg du har, har du gjort det sjalv?

Jag hade tankt att gora nat sant ocksa, med fargen, men jag vet inte.

Denna sida blir man iaf gladare av an din forra som var svart :)

Kram

2009-05-12 @ 11:35:16
URL: http://brunettistorstan.blogg.se/
Postat av: RONJA

Vad tycks om min ''Tiny Tuseday outfit''? ;D

Kram R!

2009-05-12 @ 14:31:10
URL: http://septembre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0