Idag är dagen...

... som Anna Nordin kommer dö en plågsam död.

Kan börja med att beklaga mig lite.
Jag är förkyld!
Jag har ont i halsen!
Jag har ont i huvudet!
Jag har lock för öronen!
Jag tycker det är svårt att andas.

Trots detta så ska Anna idag servera på mösspåtagningen. Behöver jag tillägga att jag HATAR att servera? Jag klarar det verkligen inte. Sist jag blev tvingad satt jag och skakade i ett hörn med massa folk runt omkring mig som försökte lugna mig. Och då var det ändå buffé på julbordet. Idag ska vi gå med tallrikar..

Peter sa att jag kanske inte behövde. Jag tycker om honom när han säger så.

OM jag blir tvingad så hoppas jag att jag först nyser på tallrikarna sedan på gästerna och tappar maten över ALLA så jag slipper att göra detta någonsin igen!

Nu får jag gå iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0