Kom på en sak..

Jag är inte alls ledig i 4 dagar.. 5 idag.. På lördag ska min klass jobba på invigningen av hallen. Jag blir så sur. Vi ska jobba på VIP avdelningen med FATSERVERING! Känner jag mig själv rätt så kommer jag ringa till Tina och gråta och skaka och få panik. Jag kommer bryta ihop.

Det var en jävla tur att jag skrev den där att göra listan. Hade redan glömt bort allt tack vare att Tallen ville äta mat med mig i skolan.

Sedan gick vi till Pressan för att äta glass men jag struntade i det. Jag satt och höll Viktor, hennes nakenhund. Så sööööjt!

Just fan ska laga mat idag också. Det blir kycklingpasta. Det blir tight idag. Läxan kommer nog få vänta. Ska upp och förbereda kycklingen nu och sedan springa iväg och posta mammas datakabel. Ska bara se om den finns här hemma först.. Annars får det vänta tills imorgon eller fredag.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0