Oh my god, det gick bra :O

Kom precis hem.

gick till skolan runt halv ett idag. Vi var ju lediga på dagen för att servera på kvällen.

Det gick faktiskt bra idag och jag fick inget "anfall" ;) Jag hann inte tänka på det. Visst jag var skakis men det var inget mer.

Blev förbannad på en tant som höll på. Vi hällde soppa från vattenkannor till förrätt och jag glömde hela tiden torka av det som rann så det droppade på golvet. En tant sa "egentligen ska hon ha en handduk på armen och torka det där.. annars kommer det ju på oss." Bara för att jag blev så förbannad för att hon sa det högt för att jag skulle höra så droppade jag extra mycket på henne utan att hon märkte det, sen torkade jag av med slängen. Grrr.

Nu är jag fett trött och vill bara sova. Bläddrade igenom bloggen och såg att jag inte lagt upp bilder på länge. Det ska det bli ändring på. Har inga bilder från idag men jag ska ta imorgon, jag lovar. Om jag inte sover bort hela dagen.

Natti.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0