Piss på samma buske..

De suddiga bilderna jag fick förra helgen när Linus pissade på en buske blev så dåliga så igår när vi skulle ut och gå så skulle han tvunget pissa på samma buske.. Jag tog fram mobilen direkt och det visste han att jag skulle göra också.. Förberedelsen var att ta upp luvan men ni vet att det är han right?


Blixten i ögonen..


Bättre bild än förra gången.. Jag var bara tvungen. Han känner sig som en liten kändis som syns på min blogg så ofta.. Vem vill stara en "Linus fanclub"?

Senare när vi kom hem så såg vi på pineapple express.. Han somnade så jag kastade ostbollar på honom. Han blev sur så han la sig ner i soffan istället. Då spelade jag en extremt irriterande smssignal i örat på honom.. Då lade han sig såhär..

(BILD SAKNAS BILDUPPLADDNINGEN HAR SOMNAT)

Aja i alla fall så tog han täcket över huvudet.. Låg och snarkade som en gris.. Fick väcka honom innan jag gick och la mig.. Soffan är riktigt obekväm..

VARSÅGOD KUNGEN!! Ett helt inlägg bara till dig!

Det blir inget hjärta i slutet av detta inlägg :) förlåt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äckligt att se på när någon annan pissar. Sjukt!

2009-05-16 @ 15:23:44
Postat av: Anonym

Äckligt att se på när någon annan pissar. Sjukt!

2009-05-16 @ 15:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0