Annalicious goes IDIOT!!

Har gjort något väldigt dumt som gjort att en som står
mig mycket nära blivit sårad. Jag har alltså sårat en
som jag tycker om väldigt mycket. Vet inte varför
egentligen. Det bara blev så. Mår skit dåligt över det
nu. Vet inte vad jag ska göra. Jag kan ju inte få något
ogjort direkt. Men mår verkligen inte bra. Känner
mig så jävla dålig. Jag hoppas att det blir bra fastän
jag vet att det inte blir det denna gången. Varför
skulle jag sumpa det igen för? Jag var i af ärlig!
FÖRLÅT J!
<3

Kommentarer
Postat av: Maria - I hjärtat av Landskrona <3

vet hur de känns :/ .. hoppas allt ordnar sig

2009-11-10 @ 17:59:46
URL: http://marialatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0