CrazyJen gästbloggar!

Ni som kommenterar till Anna Nordin. Om ni skall kommentera anonymt, så kan ni lika
gärna skita att skriva. För eran kommentar har liksom ingen funktion då. Jag lägger mig inte i
, men jag blir sjukt trött när ni hoppar på Anna och skriver att hon är fet. Seriöst? Är det de enda ni kan hugga med?
Jag tycker ni borde bete er som vuxna istället, än att hacka på 18 åringar. Tänk på att ord kan såra en människa, men det
är väl ni vana med eftersom, ni måste ta ut den ilskan på Anna.
MVH / Jennifer
Ni som kommenterar till Anna Nordin. Om ni skall kommentera anonymt, så kan ni lika
gärna skita att skriva. För eran kommentar har liksom ingen funktion då. Jag lägger mig inte i
, men jag blir sjukt trött när ni hoppar på Anna och skriver att hon är fet. Seriöst? Är det de enda ni kan hugga med?
Jag tycker ni borde bete er som vuxna istället, än att hacka på 18 åringar. Tänk på att ord kan såra en människa, men det
är väl ni vana med eftersom, ni måste ta ut den ilskan på Anna.
MVH / Jennifer (http://crazyjen.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon har sårat många

2009-11-12 @ 19:30:58
Postat av: Anonym

Sårat många? Så då måste du/ni ge igen eller?

Låt henne vara bara! Gå vidare.

2009-11-13 @ 16:56:52
URL: http://crazyjen.blogg.se/
Postat av: Anonym

dom kan ju lika gärna mena dej J!!!

2009-11-17 @ 10:28:59
Postat av: Jen

Om du kommenterar anonymt så kan jag tyvärr inte diskutera. Jag har inte sårat någon. Så om du inte kan stå för vem du är, så bryr jag inte mig ett smack!

2009-11-18 @ 21:57:47
URL: http://crazyjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0