Inte så smart som du tror!

Du där som kommentera anonymt (inte alla anonyma kommentarer men vissa). Jag vet vem du är för
du skrev ditt namn på en kommentar för ett någon dag sen så du är visst inte så smart som du tror. =)

DU blev dömd för hot men skadestånd och misshandel mot sara "ogillades" eller vad det heter.
Jag bryr mig faktiskt inte. Nu är allt över och jag ska bara hämta mina sista saker som du inte
visste var de fanns när jag var där sist. Saker som jag fått av morfar bland annat. Sådana saker
betyder mycket för en när man fått från familjen. Kommer aldrig glömma sånt ju. Men det verkar
som att jag inte får komma och hämta det. Riktigt jävla lågt. Jag har inte en enda pryl som är din!
Men du har fan nästan allt mitt och jag gav dig vissa av mina grejer för att vara snäll. Hade ju
kunnat ge till någon kompis istället om jag velat men jag gav till dig istället. Vill bara ha mina saker!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har fått dina saker lilla vän.

2009-11-12 @ 12:43:55
Postat av: Anonym

blev inte dömd för nägot.

2009-11-12 @ 12:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0