Låt mig vara!

Jag ska säga er en sak! Sålänge ni kommenterar
min blogg anonymt. Eller över huvudtaget från
den där familjen/släkten så är det ni som förlorar
på det. Bara så att ni vet det. Ni vinner ingenting!
Först skickar du en massa. Sen när man svarar att
du ska be din släkt sluta kommentera min blogg så
svarar du "vem är du?" Ganska moget för att vara
i din ålder. Du är mycket äldre än vad jag är. Det
märks inte på långa vägar. Bara att du syns inne
på systembolaget men inte jag. Puss på dig! <3

Kommentarer
Postat av: Cilla

Låt oss bara säga att jag haft droger i min närhet. Jag saknar min kompis som är på bilden :/

2009-11-12 @ 22:04:05
URL: http://cilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

det finns andra som kollar dej

2009-11-16 @ 17:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0