Tur man har kompisar!

Jag har kommit på en sak. Det är inte många av mina kompisar som är singlar.
De flesta har pojkvän eller flickvän. Det är så skönt att se ibland. När det är för
mycket gulligull så blir jag avundsjuk men ändå vill jag bara spy på det. Och när
man ser hur de bråkar då blir jag bara glad att de påminner mig om varför jag
inte vill ha ett förhållande. Jag trivs mycket bättre singel. Men behöver inte
anpassa sig efter någon annan och man slipper allt bråk. Men slipper även att
berätta vart man ska hela tiden, man kan röra sig fritt helt enkelt! Och jag trivs
verkligen med det som fisken i vattnet. Känns väl ensamt ibland men jag har ju
mina kompisar att vända mig till då, right? Nu menar jag inte sexuellt så ta det rätt!
Vad trivs du bäst med?

Kommentarer
Postat av: malin

jag ska plugga lite och vara med killen :)

Haha, vad söt du är, jaa det blir nog lite dyrt

vart bor du +

2009-11-14 @ 16:19:48
URL: http://mhiltunen.blogg.se/
Postat av: Hanny-Panny

jag skulle vilja vara upptagen XD

2009-11-14 @ 16:55:37
URL: http://qinoa.blogg.se/
Postat av: Ida

jag trivs bäst med kille. i alla fall alex, känns som att jag är singel fast jag har kille. asså menar att han inte är så kontrollerande och så. känns verkligen underbart tycker jag. men kan förstå också varför man vill vara singel.

2009-12-09 @ 15:29:13
URL: http://meega.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0